HISS & DISS!!

HISS :)

1. KISSIE!! (som ni ser nedan är hon våran stora förebild, förutom det med hennes pälsväst, med det finns säkert en god förklaring till det).
2. MODE!!! (denna blogg kommer så småning om bli en sk. modeblogg bl a.)
3. Den sista saken vi hissar idag är er läsare, ni är så himla snälla! Man blir så glad när ni skriver så fint om oss och om djurens fria rätt, vi <3 er!

DISS :(

1. DJURPLÅGERI/DJURTESTER!! (behöver man säga mer?)
2. DESSIE!!! (hon härmar hela tiden våran idol kissie, det är helt oacceptabelt tycker vi!)
3. Den sista saken vi dissar är meningslösa bloggar, så tråkigt när folk bara skriver tråkiga saker (och härmar andra). Därför ser vi anonymadjur fram emot alla besökare som kommer att tillföra våran spännande/lärorika och underhållane blogg!

P&k alla djurälskare

PS, hade ingen annan bild för tillfället, så ni får kolla på citronerna lite extra nu ;-)


Kommentarer
Postat av: Jill

jag tycker inte heller om dessie, hon e fett töntig som härmar kissieliciosus <3

2010-08-15 @ 20:00:38
Postat av: Sveriges största bloggerska

Hej!

Jag ser att ni har skrivit att er blogg är grundad på mig. Smickrande. Dock behöver ni några tips för att er blogg ska bli bättre. Håll utkik i min blogg så tar jag upp ett par tips hur man gör bloggen bättre. Anonymadjur, ni får också en länkning av mig. :)

Maila mig om ni undrar över något:

[email protected]



/Alexandra "Kissie" Nilsson er förebild ;)

2010-08-15 @ 21:24:01
URL: http://kissies.se
Postat av: elina

håller helt med, fett värt att läsa denna blogg!

Änligen någon riktig mening med det.

2010-08-16 @ 23:33:02
URL: http://shitsure.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0